Bandicam!

Har nu installerat ett nytt program som heter Bandicam som är supersmidigt! Man kan t.ex filma skärmen vilket är sååå bra! Så i framtiden kommer jag att lägga upp filmer osv C: Dessutom kan man ta flera bilder på en och samma gång, så man slipper klistra in dem i t.ex paint! Är faktiskt grymt nöjd!
 
Kommer fler inlägg inom kort c:
 
 
 
 
1 LIlla sims älskaren:

skriven

Hej! Jag har också gratis bandicam. Jag undrar om det kommer med ljud när du pratar när du spelar in. Det gör det inte på min :(. Spelar du på bärbar dator? För där ska det ju finnas en inbyggd mick?

Svar: Hej! Jag spelar på stationär dator och måste köpa till en mick för att kunna höras. Dom flesta bärbara datorerna ska ju ha inbyggd mick, men jag har hört att det är flera som har samma problem som du! Jag har ingen aning om vad det beror på, men jag skulle dock tipsa om att köpa till en mick i alla fall, eftersom ljudet blir tusen gånger bättre! :-)
ivy McStreet

Kommentera här: