Lämmeltåg och massa uppdrag

Idag följde jag med ett sött litet lämmeltåg upp till glaciärerna i Valedale. Supersöta är dom! 
 
Har även gjort en himla massa uppdrag, eftersom att jag tror det är sista starrider dagen imorgon:( Det kommer bli otroligt tråkigt att inte kunna fortsätta spela som jag gör nu, men eftersom jag kommer bli starrider vid jul så  får jag väl hålla ut;) Har tänkt mig att bli lifetime, eftersom att jag är så pass intresserad av detta spel, så varför inte lixom!
 
Tog mig även en trevlig uteritt med bästa Mira Goldlund och Allison Eveningblanket. Dock så slutade turen med att mina storebröder kom och tog över datorn och ville testa, så slutet kanske inte blev så lyckat.. ;)
 
Har tyvärr inte så mycket mer att skriva om faktiskt, eftersom att det inte hänt så mycket idag. 
 
Kram<3
 
 

Kommentera här: