Presentation - Star Stable PC

Hej! 
Jag heter Mira, bor i byn Jorvik och har ridit i hela mitt liv. 
I sommras var jag på ridläger hos Jordan Jet, som äger Jorvikstallet. Där blev jag tilldelad en häst vid namn Bella, som jag verkligen tycker om! Jag och Bella har kommit varandra nära, och nu har det gått nästan ett helt år efter ridlägret. Jag har fått tillåtelse att ha Bella på foder, och om ett tag kanske jag ska köpa en egen häst! Vi får se om jag köper Bella, eller en helt annan häst, det har jag inte bestämt än.
 
Jag och Bella tränar mest dressyr och western, men det kan bli något hinder vi hoppar över i skogen. Annars är det inte så mycket hoppning som står på schemat.
 
Bella är ett 20-årigt sto som är mycket snäll i alla lägen. Vi har vunnit flera klubbtävlingar tillsammans, och har massor med minnen! Innan jag tog över henne stod hon somsagt uppstallad i Jorvikstallet, där hon var ridskolehäst. Hon var dock mycket less på ridskolelivet, därav var hon en krubb-bitare, men det håller jag på att träna bort i nuläget.
 
Kram Mira<3
 

Kommentera här: