Turkos outfit

Nu har jag äntligen fått ihop allt till min efterlängtade turkosa drömoutfit! Jag har funderat på denna hur länge som helst. Hade egentligen tänkt mig ett annat schabrak, men eftersom det finns klubbar som har ungefär denna outfit som klubboutfit fast ett annat schabrak så ville jag inte att det skulle verka som att jag hade kopierat, alltså tog jag detta billiga och skitsnygga schabrak för endast 9 sc.
 
Köpte även en liten sadelväska till min lilla säl nu när isflaket har kommit igen, och jag tycker att den passar in i outfiten. Så om ni vill ha med ett litet husdjur så går det att ordna oxå ;) 
 
Skulle egentligen ha ett par turkosa rosetter till outfiten, men eftersom det sved i börsen när jag köpte dem andra sakerna så lät jag bli att bli helt pank! :)
Tröja: Silvergladebyn Byxor: Silvergladebyn Handskar: The Fashion Barn
Hjälm: The Fashion Barn Stövlar: The Fashion Barn
 
Träns: JC galleria Sadel: Firgrove
Schabrak: Vingården Benlindor: Fort Pinta
Sadelväska: Isflaket Husdjur: Isflaket
 

Kommentera här: