Dag 12 - Det Deluxe-set jag tycker bäst om

Nu ska jag vara 100% ärlig. 
 
Tycker verkligen inte att något Deluxe-set är snyggt. På alla set finns det både fina saker och mindre fina, men inget set passar verkligen mig. Men eftersom frågan var vilket set jag tycker bäst om så måste jag ändå säga Vingårdens. Tycker att jackan och handskarna är riktigt fina ändå, kjolen och stövlarna är helt ok, men hatten är ju sådär.... Kläderna passar verkligen inte ihop, men det funkar:) Tycker även att färgerna sticker ut från "standard-färgerna" så att säga...
 
Vilket tycker du är finast?
1 Esmeralda Opalkitten:

skriven

tycker också att vingårdens set är snyggast. och moorlands

2 Ane Starcake:

skriven

Jag har Firgroves kläder och Valedales, men det nästa jag ska köpa är Vingårdens.

3 zoe dolphinborn:

skriven

Hej!
Igår så gjorde jag nått (kommer inte ihåg vad xD) sen tog jag färjan så jag flög över hela jorvik. Asså flög över hästön!!!
Det var sååå coolt och jättefint.
Har du sett hästön? Asså inte när man lämnar hästarna utan flög.

Svar: ja jag har sett hästön.
ivy McStreet

4 Dorothy Masterbridge:

skriven

jag har ett dressyrset och ett gult och grönt set som på bilden. vingårdens är ej snyggt

Svar: Dressyrsetet är inget deluxe-set
ivy McStreet

Kommentera här: