Dag 4 - Min historia med Star Stable

 
 
Allting började för ungefär 2 år sedan. Jag och min kompis Ellen (Mira Goldlund) var med varandra och sökte på "hästspel" på internet. Spelet howrse.se kom fram, och vi gjorde en användare. Men efter en liten stund kom det fram en annons om onlinespelet starstable.com, och eftersom jag brukade spela StarStable på Pc så fångade detta min uppmärksamhet. 
 
Jag och Ellen testade att göra en användare tillsammans. Båda blev nog glatt överraskade eftersom det var så bra kvalité och vi satt och spelade i flera timmar. Vi hade då fått en gratiskod på gratis starrider i några dagar, och då blev det ju extra kul! 
 
Men efter koden var slut, så blev det sjukt tråkigt att spela. Jag hade ett väldigt långt uppehåll, men kom på att spelet fanns ca ett halvår efter. Och sedan dess har jag varit fast! Star Stable är helt klart det bästa hästspelet  någonsin...!!
 
 
 
 

Kommentera här: