Dagen med stort D!!!

Idag öppnar äntligen det efterlängtade Jorvik City! Dock så kommer "endast" ett shoppingcenter öppna, och jag är såååå taggad på att se hur det ser ut!!! Har noga planerat hur min dag kommer se ut efter att jag kommit hem från en utflyktsdag i stallet!
 
Har pratat med min vän Stella, och vi kommer Skypa hela tiden. Hon är dock på server 3 och får inte byta i nuläget, så det är ju lite trist :( Dessutom har hon nyligen skaffat sso, och är i lvl 12, så jag hoppas verkligen att hon tar sig in i JC ändå!!
Samtidigt så ska vi i Field Vampires åka tillsammans till JC och utforska där. Kommer bli jättekul eftersom alla i klubben verkligen är övertaggade!!
 
Är så glad att det verkligen öppnar, och om det kommer en massa uppdrag så är nog chansen stor att jag äntligen går upp i level 17! :) Vi har dock bara ett problem.... Har i nuläget endast 110 sc och 300 js, så någon stor shoppingkasse fullproppad med en massa kläder och annat kan ni fetglömma... :)
 
 

Kommentera här: