I väntan på att servrarna ska öppna...

...så testar jag denna lista som jag har sett flera andra SSO-bloggare göra!:) 
 
1. Jag är i level 17 och är ungefär halvvägs till nästa level!:)
 
2. Jag har 7 hästar och 1 ponny, och har nästan alla i mitt stall! 
 
3. Just nu är jag med i Sandra Puppyhearts nya klubb, minns dock inte vad den heter. Har inte hunnit blivit så insatt i klubben än eftersom jag nyss gick med. 
 
4. Alltså jag har faktiskt ingen speciell häst som jag har som favorit, det brukar variera rätt mycket. Men just nu är jag superkär i min quarter Nalle! 
 
5. Bor på Steves gård nu eftersom midsommaruppdragen håller på, det blir så mycket spring annars. Men jag har planer på att flytta till Valedale efter midsommarfirandet är över. 
 
6. Jag har spelat SSO i ca 3 år, vilket är helt sjukt mycket! Jag har dock haft en annan användare, Ellen Eveninglord, som jag aldrig var betalande Starrider på och som var min första användare. Ivy skapade jag för mindre än ett år sedan. 
 
7. Jag är Lifetime, vilket jag är väldigt nöjd med! Hade aldrig köpt något starrider innan. 
 
8. Äppellunden har jag alltid gillat eftersom det är så lugnt och vackert där! Men annars är hela Skördebyggden ett område som jag verkligen beundrar, hela miljön och grafiken är hur fin som helst. Och Jarlaheim påminner mig verkligen om Visby som jag besökte påriktigt nu i sommar. En riktig drömstad. 
 
9. Jag har faktiskt aldrig spelat Starshine legacy eftersom jag inte har tillgång till spelen, men jag hade mer än gärna velat testa dem!
 
10. Jag är 15 år fyllda c;
 
11. Jag har ingen förebild på nått sätt runt Star Stable, men eftersom jag är värdskass på att redigera så blir jag hela tiden imponerad på dom som redigerar, ritar och kan hantera sånna program så pass bra!
 
12. Många tycker att uppdragen när man var på Dark Cores plattform var allra roligast, och det måste jag nog hålla med om! Mycket spänning gör att uppdragen blir roliga att göra! Annars kan jag tycka att rida på vatten med Lisa var en kul grej som jag kommer minnas!:)
 
13. Jag spelar mer eller mindre varje dag om jag inte har massor med prov som väntar. 
 
14. Mitt favoritlopp är antingen Steves lopp som går snabbt och man får mycket xp av det. Tycker även att alla Firgroves tävlingar är roliga med alla dessa terränghinder! Favoritchampionat måste jag nog säga är ponnychampionatet, det är jag bäst på! ;)
 
15. Eftersom Ivy är ett så kort namn så brukar jag mest bli kallad det. Men när jag gick med i Field Vampires kallades jag alltid för is, ett smeknamn som Flo kom på!
 
16. Några som jag oftast brukar vara med är Mira Goldlund, Kelly Nightwood, Ebba Crazycake och Stina Masterborn! Annars gillar jag att vara med lite randomfolk ibland, för det är så jag har lärt känna de flesta av mina vänner!
 
17. Jag älskar snön, speciellt i Hollow woods där det är lite blåstigt. Hade gärna sett att snön hade fått stanna lite längre än endast runt jul. Tycker dock att sommaren är jättefint det också. 
 
18. Min karaktär har en obestämd ögonfärg, lite brungrå-aktig. Och just nu har hon ett brunt, kort hår.
 
19. Jag bloggar, som ni har märkt, och kan få för mig att göra småredigeringar ibland. Vet dock inte om jag har lagt upp en riktigt redigerad bild på bloggen någon gång eftersom de flesta blir rätt fula. Brukar mest ändra ljuset på bilderna och skala ned dom. Ibland kan jag också göra videos, men eftersom det inte är någonting som jag tycker är kul så gör jag det inte så ofta. 
 
20. Jag tycker att Alex och hennes häst Tin-Can är ett spännande par som jag hade velat se ännu mer av. Tycker även att Alex klädstil är rätt cool och jag hade mer än gärna velat se beanies i spelet någon gång!
 
21. Min favoritkaraktär måste nog vara Justin, tycker han är rätt speciell och har en stor betydelse i huvuduppdragen. Sedan verkar han inte vara jätteövertygad om att han faktiskt vill vara med Mr Sands och det gänget, och det gör honom bara mer intressant!
 
 

Kommentera här: