Ormjakt runt De Glömda Hedarna

Jag och Allison drog en sväng nu ikväll och letade efter dem berömda ormarna. Eftersom dessa ormar blivit veckans snackis så var man ju tvungen att ta sig en titt. När vi väl red till De Glömda Hedarna så insåg jag faktiskt att det är den allra vackraste platsen i hela sso. Hela miljön och allt, det är så fridfullt och så naturligt. Jag kanske är den enda, men jag hoppas och ber att det inte kommer några stora uppdrag dit. För det hade inte blivit samma sak om massor med folk hade varit där samtidigt, alldeles för stort pådrag för en sådan avkopplande miljö! 
 
Det var nästan att vi glömde bort anledningen till varför vi var där, för vi hittade massvis med vackra fotoplatser och badplatser. Men tillslut hittade vi ormen som sitter vid en brygga på stranden. 
 
Tyckte ormen var jättesöt där den satt och rörde på sig. Gillar inte ormar egentligen, men vem kan motstå att gilla dessa söta pixel-ormar?:) Eftersom det skulle vara konstigt om de bara kommit dit endast för detaljernas skull så kommer det förmodligen komma uppdrag snart. Jag skulle gissa på en liten uppdragsserie, kanske att ormarna har virrat bort sig? Vem vet. Det ska som sagt finnas minst 2 till ormar runt hedarna, men jag kände inte riktigt för att lägga mer tid på att hitta ormens kompisar.
 

Kommentera här: