"Frisyrer genom tiderna"

Håret är en stor del av sin karaktär. Ivy har haft några hår, mer eller mindre fina, som jag tänkte visa för er och framförallt kolla om ni minns dessa hår! c;
 
Detta var starthåret. Ett brunt basic-hår som väldigt många börjar med! Jag tycker dock att detta inte är speciellt snyggt och skulle verkligen inte kunna köpa det igen! Det ser ut som att hon har ett väldigt högt hårfäste och pannan visas alldeles för mycket! Nja, ingenting för Ivy. 1/5
 
 Det andra håret var detta så kallade "Ivy håret". För när jag ser någon ha detta hår tänker jag alltid tillbaka till tiden då jag hade detta! Inget hår som jag tycker är speciellt snyggt i varken modell eller färg. Väldigt svårmatchat. Hade dock kunnat köpa det igen för en rolig grej och för att se hur mina äldre vänner hade reagerat. 2/5
 
 Detta håret blev en storslagen favorit! Älskar verkligen färgen och modellen när man har någon huvudbonad. Enda minuset är att det ser hemskt ut vid benan, och även här är hårfästet alldeles för högt upp så man ser väldigt mycket panna. Ett till minus är att väldigt många har detta håret, och då tycker jag inte att man sticker ut lika mycket med sin karaktär. 4/5
 
När jag blev "less" det bruna håret så köpte jag detta blonda hår i samma modell som förra håret. Och jag kan faktiskt medge att det verkligen inte passade Ivy i färgen. Det är verkligen banangult och nästan samma färg som hyn. Nej, detta blev bara slöseri med pengar. Dock så kände jag att jag inte ville byta hår så snabbt, så jag behöll det rätt länge! 3/5
 
Och nu till det hår jag har nu! Detta är såå snyggt, lätt det bästa köpet jag har gjort! Jag ser nästan ingen som har det på sin karaktär och det visar inte alls mycket panna eftersom det är lugg ivägen! Tycker att modellen är superfin med den tjocka svansen, och färgen är precis som jag vill ha den. Håret passar även jättefint till mina ögon, me like! 5/5
 
 
Vilket hår tycker ni att Ivy passar bäst i?
 
 
 

Kommentera här: