G.E.D dagliga uppdrag

Om det är någonting jag verkligen är urless på så är det G.E.Ds dagliga uppdrag.
 
Jag gör dessa varje dag för att bli beundrad och få tillgång till alla kläder i shoppen, och jag tror inte att jag är den enda som hållit på med detta hur länge som helst. Men eftersom man endast får 17 xp av varje uppdrag så blir man lätt less... Om det hade varit roligare uppdrag i roligare miljöer än arbetsplatser så hade jag nog varit klar med det för länge sedan. 
 
Jag tycker att själva uppdragen inte är speciellt krävande, det är endast när man ska rida ända till Herman och tillbaka till Ms.Drake. De ligger rätt så långt ifrån varandra, och det tar ganska så mycket tid att hoppa av hästen, gå in i Hermans hus, prata med honom å sedan sticka till Ms.Drake. Men så fort jag är beundrad med dem så ska jag aldrig mer göra uppdragen, aldrig!!
 
Vad tycker ni om G.E.D Jarlaheimskontorets dagliga uppdrag?
 

Kommentera här: