Farväl Field Vampires...

Som rubriken säger... Jag har lämnat Field Vampires pga den enkla anledningen att klubbägaren blivit avstängd i 10 hela år. Är så ledsen som man kan bli, blev vän med flera i klubben, och vissa har jag kontakt med i riktiga livet genom kik, instagram, snapchat osv. Denna klubben har gjort mej glad, och jag har verkligen längtat till att få logga in och träffa alla mina underbara vänner. 
 
Var inte med i klubben speciellt länge, ungefär en månad skulle jag tippa. Tiden går i alla fall för fort, och jag minns det allra första "eventet" jag var på. Jag, Kellogs, Johan, Julia och Nicole var uppe bland bergen i Firgrove och flummade runt. Vi hade egentligen ingen plan på vad vi skulle göra. Huvudsaken var att vi hade kul, och det kan jag lova er att vi hade!
 
Det var egentligen Kelly som fick in mej i klubben. Jag hade haft kontakt med henne sedan tidigare, och när hon hörde att min tidigare klubb RHL hade splittrats så bad hon Flo att jag skulle få gå med. Det var hur schysst som helst, och hon anar inte hur glad jag är. Vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka henne..!
 
Sedan den dagen har jag, och kommer alltid att tillhöra vår lilla Vamilj, oavsätt vad. Kommer ALLTID att tillhöra Field vampires, även om klubben knappt finns längre, och även om jag går med i någon annan klubb. För jag vet att Field Vampires ändå alltid finns där, när jag behöver dom. 
Den här bilden beskriver verkligen en hel del om våran klubb... c; Från första eventet..♥ 
 
Sista ridlektionen med Ebba Shadowheart som ridlärare...♥
 
 Denna bild är från en skattjakt Johanna Moonlee ordnade. Jag och Julia Starstreet var på lag och var tok-peppade. Men vi vann inte, sorgligt nog.. c;
 
Detta var nog det flummigaste, och prydligaste, eventet helt klart! Flo lärde oss hur man betéer sig när man är rik som ett troll och är på tebjudning. Hmm, undra vem som hade den absolut fulaste outfiten av alla hahah... 
 
Denna bild var den sista jag tog med klubben.. Det var då bl.a Zoe Cloudhaven kom med i klubben efter att ha splittrat Saturn Dragons. Blev ett "spontan-event", en ridtur runt Dinodalen. 
 
 
Fy tusan vad jag saknar allt.
 

Kommentera här: