Dag 2 - Min starthäst

Andra dagen på bloggutmaningen idag då! 
 
Vill du själv göra bloggutmaningar? Klicka här!
 
Idag ska jag berätta om min starthäst "Carrothunter" aka "Carrot". Han har varit med mig så länge jag har spelat SSO, och utan honom hade inte min lilla grupp av hästar varit komplett! Carrot är brun med svart man och en vit strimbläs. Han har även 4 vita strumpor. Valde noga ut min drömhäst, och hips vips, så fanns han bara där! HAr dock varit lite småmissnöjd med namnet Carrothunter eftersom jag inte trodde att jag skulle vara inne på Ivy speciellt mycket. Men nu på senare tiden så tycker jag faktiskt att det är ganska charmigt haha ;)
 
Jag och Carrot har upplevt allt tillsammans! Vi har öppnat nya och spännande områden, jagat mörkerryttare och tagit oss ut på Dark Cores plattform! Det är ju min ödesryttarhäst, och det är något som aldrig kommer bytas ut. Våra starthästar är speciella, och det är det jag gillar hos de. 
 
 

Kommentera här: