Frågesport

Idag gick jag på mitt första event med klubben! :) Det var en höstig frågesport som Jenny Silverson hade ordnat i Gyllenåsarnas dal.
Det var egentligen som en helt vanlig uteritt med lite frågor längs vägen, supermysigt var det! Tog med mig mitt fina arabsto Avita som jag faktiskt ska sälja. Kände för att ta ett sista farväl genom att göra detta event med henne, för sedan kommer hon få det bra hos min lillasyster som ska köpa henne!
 
Vi var helt sjukt många på eventet! Jag vet att SP är en mycket aktiv klubb med engagerade medlemmar, men denna gång var det även äldre medlemmar som reagerade på hur många vi faktiskt var! Superkul med så många otroligt härliga människor som delar samma intressen som en själv! 
En liten bild vi jag tog efter eventet. Dock när dom flesta hade loggat ut!

Kommentera här: