Dag 13 - Den Deluxe-utrustning jag tycker bäst om

Den finaste Deluxe-utrustningen är utan tvekan Moorlands. Tycker att det är neutrala färger som passar tillsammans samtidigt som det är mycket bra. Färgerna passar på nästan alla hästar i sso. Om bara kläderna till sin gubbe hade varit finare så hade jag lätt köpt hela setet!
 
 
1 Dorothy Masterbridge:

skriven

asså moorlandsakerna är så himla dyra så jag har inte råd med det. annars skulle ja g ha köpt det. jag har fortpintas set och det är snyggast av alla tycker jag. läser din blogg varge dag och jag tycker att du är duktig på att skriva och att du skriver varje dag. Jag har också en blogg som jag skaffade för några veckor och dagar sen men den är inte bra som din hur har du fått ditt tema det är så snyggt med rosa. det är min favoritfärj.

Svar: Vad kul att du tycker att min blogg är bra att läsa! Mitt tema är ett av dessa start-teman, så om du skulle vilja ha samma tema så går det att ordna:)
ivy McStreet

Kommentera här: