Shady Pearls

Tjolahopp :) 
 
Kändes som att det var dax för lite uppdatering från min sida hehe. 2 veckor sedan jag senast skrev ett inlägg, skärpning! 
Idag fick jag höra av min vän Kelly att Shady Pearls skulle ta med 10 nya medlemmar pga att dom har ändrat åldersgränsen till klubben. Därför tog jag mig tid och red till Landon där endast dom som stog med på listan till klubben skulle träffas. Dom valde slumpmässigt ut 10 stycken nya medlemmar, varav 1 av dom var lilla jag! :D 
 
Det som jag verkligen gillar med klubbar är all gemenskap, och det kan man verkligen säga att SP har, kände mig välkommen så fort jag fick inbjudan! Så det var verkligen superkul, vet av flera som har varit med i Field Vampires förut så det är inte bara helt nya medlemmar. :)
Lite senare agerade jag fotomodell i nya Fort Pinta (ett inlägg kommer förhoppningsvis upp imorgon om nya uppdateringen, yey!). Men efter några misslyckade försök att ta en snygg bild när vi stog på statyn så gav vi upp hahah. 
 
Jag hoppas och ber om att SP är en klubb för mig och att jag kommer stanna där tills den dag jag slutar med SSO. För jag känner verkligen att jag fått tillbaka min SSO-lust nu när jag fick träffa dessa underbara människor!♥
Ah, ni märker ju hur bra det gick! 
 

Kommentera här: