Svar på frågestunden Del 2

Lydia Crazylord frågar:
Bästa klubben du varit med i?

-Silverglade Knights
 
Rider du irl? Hur många år har du gjort det?

-Jo jag rider och har gjort det i lite mer än 6 år:)
 
Bästa vänner på SSO?

-Har som inga bästa vänner där, men Mira Goldlund är en vän som står mig nära:)
 
Favorithästras i SSO?

-Jorvikisk ponny:)
 
Favorithästras irl?
 
-Har typ ingen favorithästras direkt, men jag gillar känsliga och framåtbjudande hästar:)
 
Vilken level är du i?

-15
 
Vad är den högsta placeringen som du har kommit på? (1a,2a,3a osv...)?

-Har kommit både etta tvåa och trea:) 
 
Spelar du något annat onlinespel?

-Spelar candycrush, om det räknas som onlinespel:)
 
Brukar du rolla? Och isf, vanligt eller VH?
 
-Nej jag brukar inte rolla. Har aldrig tyckt att det är speciellt roligt...
 
Har du egen häst irl?

-Nej
 
Hur gammal är du?

-15 om en månad:)
 
Favoritfärg?

-Turkos, marinblå, svart:)
 
Vad gillar du bäst och sämst i skolan?

-Bäst: Alla kompisar man får träffa. Sämst: Allt plugg och alla prov. Dessutom har vår klass så sjukt dålig sammanhålling så man kan nästan säga att jag inte känner vissa som går i min klass:(
 
Alessandra Eveningfield frågar:

Har du yt-kanal?
Inte just nu, men ska skaffa en när jag börjar lägga ut filmer:)
 
Hur länge har du spelat sso?

-Vet inte exakt, men ungefär 2 år. Har dock varit gratisspelare under stor del av dessa år..
 
Är du nöjd med att du köpte LifeTime?

-Ja verkligen! Hade dock förväntat mig lite mer saker som man skulle få..
 
Har du någon favorithäst?

-Gillar alla mina hästar, men Carrot har ju varit med mig sedan dag 1:)
 
Hur mycket sc har du i spelet?

-Är inte superbra på att spara hehe... Men just nu ca 380 sc.
 
Hur mycket js har du i spelet?
 
-Har ingen aning, och kan inte heller logga in och kolla det då hemsidan är nere igen...:( Men det brukar ligga på runt 5000-8000 js:)
 
JA vs Vanliga låtarna på discot i FP?

JA ;) Har dock tröttnat lite på Caroline :P
 
Var är ditt hemstall?

-Valedale
 
Rider du på ridskola eller hemma?

-Ridskola
 
Vad gillar du mest av allt att äta, dricka?

-Äta: Tuggummi och hallonbåtar. Dricka: Vitaminvatten, Loka och Bonaqua
 
Tittar du på PewDiePie?

-Ibland:)
 
Zoe McPolous frågar:

Vilken årstid tycker du mest om på SSO?
 
-Lätt vinter!
 
Vad gör du mest inne på sso?

-Håller på med alla uppdrag och cirkulerar runt
 
Brukar du fika på sso?
 
-Nej
 
Levlar du varje dag?

-Hihi näe:)
 
Vilken häst tycker du är finast irl?
 
-Om du menar ras så säger jag nog arabiskt fullblod, men annars tycker jag min älskade favorithäst Schatz är fin:)<3
 
Drömuppdatering till sso?

Jorvik City eller andra delen av Skördebyggden:)
 
 
Tack så hemskt mycket för alla frågor, och ett speciellt tack till alla söta kommentarer ni har gett!
 Bäst är ni!!!<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: