Som jag har längtat

Hejhej!
Jag har nu varit borta i lite mer än en vecka från både bloggen och sso eftersom jag inte känner att jag riktigt haft lusten och intresset att spela denna period. Jag hoppas och ber att min sso-lust kommer tillbaka så snabbt som möjligt och att det börjar hända saker i spelet! Mer huvuduppdrag hade definitivt fått mig att spela mer.
 
I alla fall så blev jag beundrad med G.E.D Jarlaheimskontor idag, äntligeeeen!!!!! Jag har slaviskt gjort dessa dagliga så ofta jag bara orkar och kunnat, och det har tagit mig ca 1 år med mellanrum för att uppnå detta rykte. Herregud. Känns skönt att ha det gjort, för nu kan jag sätta check på ännu en sak jag ska hinna göra innan jag dör :-) 
 
Skämt å sido, jag ska försöka skärpa mig och visa lite respekt till er trogna läsare oxå! Jag känner ett enormt stöd nu när jag ser att ni fortsätter kolla in och kommenterar ditten och datten även fast jag helt plötsligt försvinner! All cred till er, nu är det endast jag som ska fixa till mig lite! 
 

Kommentera här: