Dag 1 - Om mig

Hade tänkt att göra en "20 saker ni kanske inte visste om mig". Den innehåller saker om SSO men även om mig IRL:)
 
Vill du själv göra bloggutmaningar? Klicka här!
 
  1. Jag är 15 år och 23 dagar.
  2. Tycker det är jättekul att rida och rider på ridskola irl, och om jag fick välja någon favoritgren så hade det lätt varit terängritt, horsemanship och frihetsdressyr.
  3. Är jättedålig på att säga när jag går brb eller afk, så bli inte förvånad om du inte får något svar!
  4. Har haft Ivy i endast några månader, men har spelat SSO i ca 2 år, och har absolut inga planer på att sluta spela:)
  5. Gillar verkligen inte Fort Pinta pga den äckligt gula färgen. Tror det hade varit mer upskattat om själva väggarna hade varit ljusare.
  6. Rider nästan bara runt på min startis. 
  7. Är faktiskt ganska bra på att spara sc, men det är oerhört plågsamt om man ser ett supersnyggt schabrak man bara måste ha, eller om man faller för någon ny häst...!!
  8. Håller på att försöka redigera bilder på GIMP, går dock inte så bra som jag hade hoppats på... 
  9. Tävlar nästan aldrig champ, men de få gånger jag gör det hamnar jag antingen sist eller blir diskvalificerad haha...
  10. När jag blev Lifetime så fick man med 4000 sc, och de pengarna flög bort VÄLDIGT snabbt... :S Tänkte att "man får ju ändå sc varje vecka, så det är ju luuuugnt." Ångrar det som tusan nu... ._.
  11. Har otroligt många sidor, så att tro att någon känner mig via bloggen är lönlöst. Men är alltid snäll och omtänksam, och tänker nästan mer på andra än på mig själv... 
  12. Är också en mycket djup person, även fast många inte vet det. Det förklarar ju saker som varför jag har Anne på Grönkulla som favoritfilm... ;)
  13. Och om ni inte har sett Anne på Grönkulla, så måste ni allvarligt se den! Världens bästa film om ni frågar mig. Den är lite "old style" men det gör bara filmen bättre! Är sååå kär i en kille som heter Gilbert (; Första delen av de 3 filmerna hittar ni HÄR!
  14. Dinodalen var mitt favoritställe när det kom ut, men eftersom jag har gjort arkeologin som en galning för att få Alicias superfina lila piké så är jag mer än less på stället nu mera...
  15. Min "favorithäst" på ridskolan, heter Schatz, och liknar min Goldheart aka Eddie nästan på pricken! Kanske kan skriva ett inlägg om min hjärtevän någon dag :)
  16. Är helt fast i serien The Vampire Diaries och väntar varje fredag på ett nytt avsnitt! Och eftersom jag ibland inte kan hålla mig så ser jag även The Originals, som är en typ av serie som ligger lite på sidan till TVD, om ni förstår vad jag menar!
  17. Något jag verkligen inte gillar är dryga egoister, som endast tänker på sig själv hela tiden...
  18. Hade mer än gärna velat ha en egen häst. Tyvärr kommer den drömmen inte gå i uppfyllelse innan jag har flyttat hemifrån. 
  19. Har alla Starstable-spelen på PC, och funderar på att skaffa mig Starshine Legacy. Kanske kommer det lite bättre uppdatering om de spelen senare... :)
  20. Mitt drömresemål måste vara till Nya Zealand, eller till någon engelsk lantgård med öppna ängar där man kan galoppera så fort så tårarna rinner. Livet!
 
 
 
 

Kommentera här: