Tillbaka i bloggandet!

Hejsan allihopa! 
Nu är min rätt långa bloggpaus över, och jag håller på att planera massvis med nya inlägg till bloggen! Kommer bli ännu roligare att skriva nu när jag har fått massvis med nya läsare! 
 
Idag är det ju uppdatering igen, och jag har inte den minsta aning om vad som kommer i denna uppdateringen. Midsommarskattjakten är nog över skulle jag tro, och jag har fortfarande inte fått det vita linnet som jag så gärna velat ha :( Har dessutom fått dubbletter minst 4 dagar i rad nu, vilket är nackdelen med hela denna slump-funktionen. Vet inte om jag ska hoppas på en vecka till med midsommar i SSO eller om jag faktiskt är less, för risken är stor att det blir uttjatat om högtider hålls för länge. 
Ja ja, snart får vi väl se vad denna onsdagen kommer att medföra!
 
 
 

Kommentera här: