Veckans uppdatering

Hallojsan!
Nu var det ett tag sen jag bloggade här, och det beror på att jag har varit (och fortfarande är) i stugan och har därför inte riktigt haft tiden till att spela sso och blogga. 
 
Denna veckans uppdatering innehöll nya uppdrag på fort pinta strand där man fick hjälpa en ny karaktär, vid namn Tim Hooper, att fixa och dona med lite saker. Man fick bland annat hjälpa honom med att sälja badbollar, smaka hans så kallade unika sommardrinkar (vilket inte var till någon belåtenhet), och även bygga ihop ett coolt stranddisco! Så att samtidigt som Raptor spelas i högtalaren kan man svänga loss och göra några nya coola moves. 
 
Och för att visa sin tacksamhet över att jag har hjälpt Tim med allt jobb så lät han mig testa det nya strandloppet! Tyckte det var hur kul som helst till en början, men märkte efter ett tag att det inte var något lopp för mig. Gick lite väl långsamt i vattnet för att vara ett lopp, och om man råkar ramla ned från "hopptornet" så är det förmodligen kört och man får börja om från början. Men loppet är då händelserikt och det går snabbt att köra (Om man inte är lika klumpig som jag).
 
Det kom även en ny butik till stranden, och denna gång med både utrustning och kläder. Tyckte några saker var riktigt fina och coola, vissa behöver dock högre rykte. Så detta kommer hålla mig sysselsatt ett bra tag nu :-)
 
Har just nu min laptop, och kvalitén på bilderna blir äckligt dålig. Men ni får leva med det! c;
 
 
 

Kommentera här: