Ivy is back!!!

Well, hello! 
 
Tro det eller ej, men tiden då jag inte har bloggat har känts så tom... Har kollat på min blogg flera gånger och undrat om jag ska börja om igen, men det har som inte blivit av. Men nu, när jag börjat spela sso som jag gjorde förut så tyckte jag att det var dax att komma med ett glädjebesked; jag är tillbaka! :D 
Har såå mycket att berätta, så nu kommer bloggen att bli fullproppad med nya inlägg! Herregud, jag kan knappt fatta det, iiihh va kul det kommer att bli! 
 
Till att börja med så har jag bytt hår till en fin svans i brunt, då jag kände att blont verkligen inte passade mig. Och dessutom så vill man ju sticka ut lite, för en klar majoritet av alla sso-spelare har samma typ av hår som jag hade förut. Jag är supernöjd att jag bytte och kommer klart att behålla detta länge!
 
Sedan hade jag (klantig som jag är) lyckats byta server till Fluffy Unicorn, och levde sso-livet där ett litet tag tills servrarna utökades så jag kunde flytta tillbaka till min hemma-server, Air Star. Hade verkligen ingen lust att blogga den tiden, då jag knappt spelade någonting alls! 
 
Annars har väl inte speciellt mycket annat hänt! Men somsagt, så kommer jag fortsätta med bloggen och hålla den vid liv! Kommer fixa några tidsinställda redan nu, så kika in så ofta ni kan!! 
 
Kram Ivy
 
 
1 Camelia Eaglewatcher:

skriven

Omggg jejj! Blev asaglad när jag såg dethära inlägget<<33

Kommentera här: