Uppdatering - Slotts-makeover!

I dagens uppdatering fick Silverglades slott en helt ny look. Det blev mycket mycket ljusare och betydligt bättre grafik. Det har dock inte blivit några förändringar innuti slottet, vilket jag tycker är lite tråkigt. 
 
Jag gillar inte när sso gör om gamla saker som jag har många minnen av från förut, men denna gång är jag sjukt nöjd över hur dom har gjort! Det ser så inbjudande ut när man rider förbi, betydligt mer trevligare än det förra slottet! Dessutom är det inte lika suddigt som det var förut, vilket gör det mer realistiskt. 
 
Det enda som jag inte gillar är kontrasterna från utsidan till insidan av slottet. För när man går igenom dörren så får man en liten småchock över hur dystert och mörkt det var där inne jämfört med utsidan! Jag har aldrig riktigt gillat slottet speciellt mycket, men nu tycker jag det är svincoolt! 
 
Före:
 
Efter:
 
 
Nu har även Silvergladebyns championat öppnat! Vet inte riktigt vilka tider dom är, men lovar att jag kommer göra ett inlägg om det senare!:) Tävlingen ska tydligen gå runt slottet, vid fälten utanför byn och vid ängarna nedanför väderkvarnen. Spännande spännande!
 
Och som vanligt så har det kommit nya kläder till Jorvik City galleria. Det verkar som att SSO har en period då dom gillar blått, för det kom nästan bara blåa kläder idag! Lite småtrist, då det börjar bli uttjatat med samma färg. Men tycker ändå att blå är en fin sommarfärg, så det passar ändå till årstiden! Hittade inga speciella kläder som jag fastnade för. Men här nedan ser ni ett plagg jag tyckte var ganska sött, men inget jag skulle vilja ha. 
 
 

Kommentera här: