Onsdagsuppdatering - Nya ponnyer

I denna veckans uppdatering trodde nog ganska många (och öven jag själv) att det skulle komma mer uppdrag i Jorvik City. Men så blev det inte, istället fick vi:
 
  • En helt ny ras kallad Chincoteagueponny. Dessa ponnyer finns och köpa i Valedale! 
  • Ny hästutrustning i Jorvik City galleria. 
  • "Nya" uppdrag med Eddie och Ferdinand på marknaden i Fort Pinta. 
 
Jag tycker att denna uppdatering var helt okej! Ponnyerna var hur söta som helst, och kommer lätt köpa en när jag har råd! Tycker om rasen påriktigt, så det var kul att den hittade till sso!:) Har inte hunnit kolla in nya utrustningen än, men det ska definitivt göras! Hästmarknaden är ju också som vanligt, lika tråkiga uppdrag varje gång. Men denna gång fick jag en superfin, turkos piké som är gjord av någon Astrid. 
 
 
Har beslutsångest, vet verkligen inte vilken av dem som jag ska köpa...!

Kommentera här: